.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه‌های مقام معظم رهبري به پرسنل وزارت اطلاعات
رهبر انقلاب اسلامي با يادآوري ذهنيت بسيار خوب مردم از مجموعه وزارت اطلاعات برخلاف بيم و هراسِ همراه با نفرت مردم از دستگاه اطلاعاتي رژيم طاغوت، خاطرنشان كردند: اين مسئله يكي از نقاط قوت وزارت اطلاعات نظام اسلامي است كه بايد ارتباط با مردم و كمك گرفتن از آنان بيش از پيش تقويت شود.
توصیه‌های مقام معظم رهبري به پرسنل وزارت اطلاعات

حضرت آیت الله خامنه‌ای تاكید كردند: وزارت اطلاعات باید بدون توجه به امواج و تلاطم های سیاسی، همواره مسیر مستقیم خود را ادامه دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز چهاشنبه در دیدار مسئولان و جمعی از كاركنان وزارت اطلاعات، این وزارتخانه را از بهترین و با وفاترین مجموعه های برآمده از انقلاب برشمردند و تأكید كردند: وزارت اطلاعات، با زحمات و تلاش های طاقت فرسا و در حقیقت با مجاهدت خاموش، در حال حفاظت از انقلاب، ارزش‌های اسلامی و مردم در مقابل دشمنان است، و همه باید قدردان آن باشند.

ایشان با اشاره به اجر معنوی مجاهدت خاموش و بی ریای عناصر وزارت اطلاعات در پیشگاه خداوند متعال، افزودند: لازمه چنین مجاهدت خاموشی، مجاهدت با نفس، توجه به خدا و تقویت حس خویشتنداری و تقواست.

رهبر انقلاب اسلامی با یادآوری ذهنیت بسیار خوب مردم از مجموعه وزارت اطلاعات برخلاف بیم و هراسِ همراه با نفرت مردم از دستگاه اطلاعاتی رژیم طاغوت، خاطرنشان كردند: این مسئله یكی از نقاط قوت وزارت اطلاعات نظام اسلامی است كه باید ارتباط با مردم و كمك گرفتن از آنان بیش از پیش تقویت شود.

حضرت آیت الله خامنه ای با توصیه به دقت در ادای وظایف و حفظ حیثیت افراد و لحاظ نكردن اغراض شخصی در بررسی‌ها و جمع بندی‌ها، تأكید كردند: وزارت اطلاعات باید بدون توجه به امواج و تلاطم‌های سیاسی، همواره مسیر مستقیم خود را ادامه دهد.

ایشان با تأكید بر لزوم ارتقای سطح كار حرفه‌ای در وزارت اطلاعات و بهره گیری از فناوری‌های نوین در زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری، افزودند: یكی از نقاط قوت وزارت اطلاعات در سال‌های اخیر همكاری خوب با دستگاه‌ها و مجموعه های مختلف بوده است كه این روند باید ادامه یابد.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به فعالیت گسترده دستگاه‌های اطلاعاتی دشمنان نظام اسلامی خاطرنشان كردند: وزارت اطلاعات نیز باید متناسب با حجم فعالیت دشمنان، تلاش ها، اقدامات و نوآوری‌های مؤثری را سازماندهی كند و اِشراف اطلاعاتی خود را بیش از پیش گسترش دهد.

حضرت آیت الله خامنه ای تأكید كردند: از آنجا كه مجموعه وزارت اطلاعات با انگیزه الهی و با اخلاص در مسیر حق حركت می كند، براساس سنت تغییر ناپذیر خداوند، در مقابل جبهه باطل پیروز و موفق خواهد بود.

ایشان در پایان از زحمات مجموعه وزارت اطلاعات به ویژه محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات قدردانی كردند.

در این دیدار محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این وزارتخانه در سه سال گذشته و همچنین برنامه های آینده آن گفت: مجموعه وزارت اطلاعات با حضور فعال و اِشراف اطلاعاتی در بسیاری از حوزه ها، از یك طرف موجب ناامن شدن محیط برای مجرمان، تبهكاران و مخالفان نظام شده و از طرف دیگر زمینه آرامش و جلب اعتماد مردم و مسئولان را فراهم كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.